Sunday, January 1, 2012

04

Alhamdulillah. Aku masih lagi teguh berdiri di muka bumi Allah. Masih lagi dipanjangkan umur untuk terus meniti kehidupan ke-20 aku. Walaupun begitu. Aku tetap aku. Keruh ataupun jernih. Aku masih di sini. Kuatkan hati cekalkan diri untuk menempuhi hari mendatang. Aku harapkan. Permulaan semester pertama tahun pertama pengajian aku berjalan dengan lancar. Azam tahun baru? Hehe. Aku simpankan dalam hati dan tetapkan matlamatnya supaya aku tak lari dari landasan mahupun jatuh tercicir dari nawaitu.

Cerita kedua. Amboi gelojohnya. Hikhikhik. Terima kasih kepada anda yang menghadiahkan buah tangan dari UK. Wahhh. Pandai betul cari rumah walaupun dah lama tak balik perlis kan. Hikhikhik.

Cerita ketiga. Aku perlu beransur pergi mengemas lahhhh. Ada sapa2 yang berbesar hati nak tolong dak? *winkwink*

Bye kalian.

No comments: