Monday, August 8, 2011

kurma manis-manis semanisnya lazat

oh well. i'm quite boring right now. nothing much to do. and yes. my phone becomes dead and silent. no ringing, no message. so pathetic. life has its up and down. currently, mine is at the lowest. i'm writing this. because today i break my fast with kurma and air kosong only. and waktu sahur pulakkkk. tidoq aku terlajak sampai subuh. bangun2 pagi ja. dah azan. damn! akibatnya. lemak lari lintang pukang dan rasa pening2 lalat sikit sebab dunia aku nampak gelap *akibat tekanan darah xpernah nak normal*
sekarang ne. aku menaip atas tilam bilik 216 blok melati 1 ipg kampus perlis. piuwww. motif aku habaq adalah nak cakap aku tersangat la boring sehinggakan tadak benda nak buat dan berbekalkan berukband yang kelajuaannya seperti bayi baru bertatih jalan. aku pedulik hapa. janji aku boleh merapu meraban dengan tenang walaupun tiada maklum balas. *kira macam talk to the wall pon bole laaa*
esok pagi. sahur aku tekad nak bangun jugak. nak makan. at least kurma. walaupun keadaan sekarang amatlah berombak sampai perit nak telan makanan. tapi. kurma dalam bilik ni kurus kering. kurma ni xgempal dan padat macam yang yusof tayyub tu. aku nak yang tu. sedap sangat. 5 biji pon aku bole telan. tapi nak buat cena. aku cari kat hafifah, kat the store. jenama tu tadak. frust jugak laa. tapi asalkan nama dia kurma yang halal. aku makan jugak laa.

tapi aku rasa bengang jugak la. tadi sebelum balik maktab. aku singgah kedai runcit dekat rumah aku which is rumah adalah kampung sajaaaa. pasaraya besaq memang la tadak. tak maju langsung. tapi aku sangat terpegun apabila kat kedai tu ada pulak la kurma yusof tayyub. adoiiii. memang aku rasa rugi xbalik beli dekat rumah. tapi nak buat gena. dah terbeli enn. makan ja laa sampai abeh posa. lepas ne. aku takkan balik rumah dah sampai raya. *sebak*
rasa macam dok di perantauan pulak. huhu :'(

i'm looking forward to next week.
maybe i'll be alone eating cake at any bakery house.
i don't know.
i can't go back to my normal life.
i can't go back to my home.

1 comment:

♥ Farah said...

hidup penuh liku. Just bear with it! hehe sabarrr :D