Monday, August 15, 2011

cruel!!

i'm being cruel. sorry. it wasn't my intention. tinggalkan awak tepi jalan gelap2. lepas tu saya memecut laju pulang. saya kejam sangat. maafkan saya. saya dah tak kuat dah hadapi segalanya. setelah kejadian minggu lalu, dua hari lepas, semalam dan hari ni datang lagi menduga. kali ni, saya betul2 tercabar. saya rasa tekad nak berlalu pergi. walhal saya tak sampai hati langsung nak berkelakuan sedemikian. awak. saya rasa hambar. mengapakah setiap yang berlaku itu berpunca daripada saya? tetapi bukan awak? awak terlalu sempurna kan? hinggakan cela saya sikit mengakibatkan letusan api yang besar. maafkan saya. andainya awak tahu dan awak mampu mengerti. mungkin segalanya bukan begini. namun, saya tetap akur pada jalan takdir. segala yang berlaku, khilafnya juga daripada saya. maafkan saya. saya dah tak mampu luahkan yang terbuku. segalanya jauh terpendam di lubuk hati. maafkan saya lagi sekali

No comments: