Tuesday, July 19, 2011

does it make any changes?

hey peeps. if u're not interested with my writing, with my bubbling. please, leave right now. i'm tired, i'm ashamed with my own self. u know why? i look around. i mean. people around me. they're searching for perfection. perfecto! yes. u can seek for the perfectness. but. can u give satisfaction to the others with your so called perfection?
well. i am Nur Fadhilah yang berumur 19tahun (plusminus bulan yang tak cukup). i'm sick! sick of your perfection. dah laa. aku tak berselera langsung nak menulis. aku copy paste lirik ja. baca dan faham. kalau tak faham. beli kamus Macmillan. nescaya hebat!!

ehh. actually.(amboi. kemain aeh. selama ne dok eja etceli ja). la ne mana bole main hentam keromo jaa. tulis kena bajet2. pada2. mcm nk kentut di khalayak ramai. mesti secara diam2 kan? haha. kantoi!
perenggan kat atas nu merupakan ketidakpuasan hati aku terhadap manusia beberapa detik dulu. tapi dah entri ne menyemak dalam draf jaa. aku pun dengan segala keringat yang ada. mula la terhege-hege menaip macam siput sedut. sekarang aku lebih suka menyendiri. aku xpasti pasai pa jadi mcm tu. kecelaruan hormon agaknya. hidup aku sekarang serupa hidup segan mati tamaw. facebook aku dah lama xwujud. aku rasa facebook tu macam punca segala perbalahan jaa. ada ja orang yang terasa dengan status org lain. padahal org tersebut sama sekali tidak meletakkan nama org tu. tu satu benda aku meluat pasai facebook ni. lepas tu satu lagi. bila aku ni tadak facebook. aku rasa macam terpinggir gila. perbualan harian pun berkisarkan facebook ja. maka, sekarang aku jadi macam poyo gila nak start a conversation dengan org apabila aku cakap berkaitan fakta jaa. menyampah gila! dulu time kecik2 tadak pon nak berkelai pasai facebook. siap riang ria raya bersama lagi main masak2. adoi! tak faham aku =..=

No comments: